loading...
مجله اینترنتی بیرکمپ
Admin بازدید : 10 1392/09/19 نظرات (1)

 نخورده می،چه داند شراب یعنی چه/ندیده آب چه داند سراب یعنی چه

درست نیست که بدانی چه حالتی دارم/مرا ببین که بدانی خراب یعنی چه . . .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

من ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺳﺘـــﻢ ﺑﮕـﻮﯾـــــــﻢ

ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ..

اما ..

ﺍﻣـــــﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭼﺸـــــــم هــــا،

ﺍﯾﻦ ﭼﺸـــــــم هــای ﺩﻫــﻦ ﻟـــﻖ!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

گرمایی بوده ام همیشه اما بین خودمان بماند

سرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد . . .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

در حسرت آغوش تو هستم ، بغلم کن / از عطر بر و روی تو مستم ، بغلم کن

کی گفته که قراره دور از تو بمونم / من با احدی عهدنبستم ، بغلم کن . . .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

روزم با تو آغاز می شود ، شبم بی تو تمام نمی شود !

چه کنم ؟

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ . . . ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﯽ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻗﺤﻄﯿﻪ ﺁﺩﻣﻪ (:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

دلم ، یک مزرعه مى خواهد

یک “تو”

یک “من”

و گندم زارى طلایى رنگ

که هوایش آکنده با عطر نفسهاى تو باشد . . .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

اگر گفتی

چگونه می شود مُرده ای را زنده کرد؟

فرض کن من مُرده ام!

حالا بخند…

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

بعضیا هم هستن حاضرن از عشقشون بگذرن تا تـــو به عشقت برسی...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

یک مرد چه میخواهد ؟

دستی که بگیرد در دست

چتری که بگیرد بر دوش

یک همقدم عاشق

با او بشود مدهوش !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

آنهایی که با چشم کمتر دیده میشوند ، در قلب بیشتر یاد میشوند

مثل “تو”

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

نگاهت را گره بزن

به هر لحظه من

حس امنیت می گیرم

وقتی تو

درگیر منی

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

باور کن! کار من نیست ، کار دل است

دلم جایی میان نفس هایت گیر کرده است

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

دو ، ر ، می ، فا ، سل ، لا ، به ، لای ، نت ، ها ، یت ، می ، می ، رم

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

من تصوراتم از تو

با ” کــــــــاش ” گره خورده

تـــو ،توقعاتت از من

با ” بایـــــــــد” ..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه …

دیروز هم همینطور بود

فردا هم همینطوره !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

مُهم نیست که تو با من چـه میکنی !

بیا ببین ” بـَرای ” تو ” من با خودم چه میکنم !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

یه وقت به سرت نزند ! که شعرهایم را بتکانی …

چرا که رسوا خواهم شد ، و همه خواهند دید !

لحظه لحظه تو را در میان واژه هایم

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

“ من ” “ تو ” و فقط یک قاب عکس . . .

این تمام خوشبختی بود که از جیب خدا کش رفتم !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

عشق یعنی :

طوری نگام کنی که انگار …

آدم قحطه !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

سر و ته این حرفها را که بزنم

باز هم

تویی که در سرم

ته حرفها را میزنی

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم که پر از لبخند است

چشم و دنیا و دلت …

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم

می گویند باران رساناست ، شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند . . .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

مُـردنَــم را آرزوست

اگـــر آرامگــاه ابــدی آغــوشِ تـو بـاشــد . . .

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

خوشبختـــــی یعنـــی

در خاطـــر کســی ماندگــــاری که لحظه های نــبودنــت را با تمــــام دنیــا معاملــه نـــمیکند !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

صبح یعنی مست صدای تو

ظهر یعنی انتظار تو

عصر یعنی دلتنگم برای تو

شب یعنی یاد تو

و تو یعنی تمام لحظه های من !!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

بدون گذرنامه از خیالم عبور خواهی کرد ، مهربانیت را مرزی نیست …

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

دلم یه رمان میخواد…

اولش من و تو باشیم…..

آخرش ما…

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

من .....

بی تو....

همیشه یک مصرع بی پایانم ....

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

آرزوهایم حسابی قد کشیده اند …

ببین خواستن تو چه مردی شده برای خودش !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

با من راه بیا که برای تو از بیراهه های زیادی گذشته ام …

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

شعر صدای نفس های توست وقتی سر بر سینه ام میگذاری و کلمات گورشان را گم میکنند !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

عشق يعني وقتي كه نيست اينقدبه اتفاقاتي كه ميتونه براش بيافته فك كني كه نويسنده اي بشي واسه خودت....


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 5,968