loading...
مجله اینترنتی بیرکمپ
Admin بازدید : 7 1392/09/19 نظرات (0)

هرچـــــــــــــــه احســـــــــــاس داشتم…
نرسیده به مقصد..
بین فاصله ها…
مُـــــــــــــــــــــــــــــرد..
::
خــבآیــا مــטּ را از خاڪـ ساختـہ اے یا از شیشـہ…؟؟؟!!!ڪــہ حتے با یڪـ اسم متلاشے میشومـــ…؟؟!!
::
ایــטּـجا اتــاقـــ مــטּ استـــ وقتے وارב شدے اטּـقــבر ڪـوچڪـ میشــود ڪہ בیــگر جایے براے نشــستــن باقے טּـخواهـــב ماטּـב مــگـــر בر اغـــوشـــ مــטּ…
::
خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست
حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست…
::
خیلی سخته بعد کلی چشم به انتظاری بگی هیچ حرفی نداری….
::
دلتنکی یعنی:دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنی و وانمود کنیداری ساعتتو میبینی..
::
میگن : گذشته بر نمی گرده……….تو از من گذشتی و دیگه بر نمی گردی!
::
گفته بودم بی تو سخت میگذرد…………………..حرفم را پس میگیرم. بیتو اصلا نمیگذرد……….
::
حرفش را ساده گفت !
من لایق تو نیستم , اما نمیدانم خواست …..
لیاقتم را یاداوری کند یا خیانت خودش را ……
::
برو به جهنم !!!
چون فقط تو هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی !
::
وقتی تو با منی …
ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …
::
دلتنگیم تمام نمیشود
همین که فکر میکنم دیگر من و تو دیگر ما نخواهیم شد
دلتنگم برای روزهای باتو بودن…
::
انقدر شکسته ام که با نوازشی خورد میشوم چه لذت بخش است درد دوری کشیدن انگار در استخوانم میخ فرو میکنن درد میکشم اما دردی که برای توست برایم لذت دارد دوستت دارم
::
دلتـنگـــــم …
هــــــمـــین !
و ایــــــن نیــــــاز به هــــیچ زبـــان شاعــــرانه ای نــــدارد…
::
گفتم بیا!گفت پاهایم یخ زده!به پایش سوختم…گرم شد رفت به سوی دیگری…
::
من و تو
ما که نشدیم هیچ …
من
نیمى از خودم را هم باختم
::
غــــــــــــــــم دنیـــــاست وقتـــــــــی خوابـــــــشو ببــــــینی
.
.
امـــــــــــا هــــــیچ وقـــــــــت نتــــــــونی پیشش بشیـــــــــنی
حتی تو کلاس …
::
تابوتم فردا از کوچه ات میگذرد
چشم مپوشان
این مرده همانست که بیمار تو بود…..
::
یک زمانی کابوس که میدیدم تو بودی که آرومم میکردی
حالا….کجایی…ببینی…؟
شدی دلیل کابوسام…
::
ـــــــــــــــــ کاشکی بودی ـــــــــــــــــــــــــــــــ
سپــــــــــــــــــــردی عهدمون و به دســـــــــــــــــت باد و بارون
منو زدی به طوفـــــــــــــــــــــان خودت گرفتـــــــــــــــــی اروم
::
شب ها اینجا آنقدر دل گیر است که سوت قطارهایش نیمه شب هر آدمی را وسوسه می کند که برود وهیچ وقت باز نگردد.!!!
::
شازده کوچولو می گفت:گل من گاهی بد اخلاق و کم حوصله و مغرور بود اما”ماندنی”و این ماندنش بود که او را به گل من تبدیل کرده بود
::
دیگر وعده های سر خرمن هم خرش …نمی کند..!
دلم را می گویم…. فقط خودت را می خواهد…
::
آدم وقتی
یه حس تکرار نشدنی رو
که با یکی تجربه میکنه
دیگه اون حس رو با کــــــس دیگه ای
نمیتونه تجربه کنه
بعضی حس ها خاص و ناب هستن
مثل بعضی آدما …….!
::
انـسـان هـا
عـمـومــا
دو دسـتـه انـد :
تـــو و بــقــیـه …
::
یه سری چیزا هست که فقط تو داری
مثل :
دستای گرم
چشمان زیبا
صدای خوش
لبهای شیرین
قلبی اکنده از مهر
و
دوستی صمیمیتر از عشق…
::
نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی ، فقط یک آرزو دارم : که در دنیای شیرینت ، میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی .
::
تقصیر خودمونه ، بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به “توان” رساندیم !
::
عشق انسان را داغ میکند و دوست داشتن انسان را پخته ، هر داغی یک روز سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود .
::
.آرزوهایم زیر انبوهی از خاکستر هنوز نفس میشکند ، هنوز شعله ورند ، نسیم مهربانی تو کی می وزد ؟
::
من آن ابرم که بارانش تو هستی / همان یوسف که کنعانش تو هستی / مسافر میشوم تا آخر عمر / در آن راهی که پایانش تو هستی .


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 182
  • بازدید کلی : 6,141