loading...
مجله اینترنتی بیرکمپ
Admin بازدید : 8 1392/09/21 نظرات (0)

به سلامتی اون پسری که گرچه میدونه یه دختری عاشقشه ولی بروی خودش نمیاره

به سلامتی اون پسری که وقتی میفهمه یکی عاشقشه وخودشم عاشق کسی هست ولی اون دخترا به عنوان خواهرنداشتش میپذیره

به سلامتی اون پسری که وقتی میفهمه یکی عاشقشه ویه کوچولو ساده  وکم سنه باهاش دوست میشه تا خراب نشه

به سلامتی اون پسری که عذاب وجدان داره

به سلامتی اون پسری که ۱ماه انتظارمیکشه تا آبجیش گوشیشا بگیره و….

به سلامتی اون پسری که توی این ۱ماه ۳بار بهش پیشنهاد دوستی میدن ولی ….

و

                 به سلامتی اون پسری که صادقه وبازم میگم عذاب وجدان داره

——————————————

به سلامتی اون پسرایی که

بعد از دوسال رابطه
هنوز قبل از اینکه از خواب پاشی بهت مسیج میدن :

سلام عزیزم صبحت بخیر…
… و اگه دیرجوابشون رو بدی زودی بهت زنگ میزنن که مثلا :
“میخواستم خواب نمونی و دیر به سرکارت نرسی”
ولی میدونی که واسه اینکه دلت دیشب یه کم گرفته بود نگرانن ….

اونا که هیچی ازت توقع ندارن جز دیدن لبخندت…
کمبود محبت ندارن …

دوستت دارن از ته دل …
بهشون خیانت نکنید

——————————————

به سلامتی اون پسری که وقتی توخیابون نگاهش به یه دختر نازوخوشکل میفته

بازم سرشومیندازه پایین وزیرلب میگه

اگه اخرشم باشی

انگشت کوچیکه ی عشقمم نیستی !!!

 

به سلامتی اون دختری که باپسری دوست میشه.

توخیابون یه پسر پول دارتر،خوشتیپ ترهم میبینه

.

سرشو میندازه پایین زیرلب میگه:هرچی هم باشه به دوست پسرمن نمیرسه.

.

به سلامتی اون پسرای قدیم که وقتی بچه بودند دنبال زغال میگشتند میکشیدند پشت لبشون که مثل باباشون بشند

.

نه مثل بعضی ازپسرای امروزی که میگردند دنبال ماتیک که بکشند رولبشون تامثل مامانشون بشن.

.

به سلامتی اون پسری که تو پادگانه وموقع شام ،داره به دوست دخترش فکر میکنه،ولی  اون داره شام  رو با  یه  پسر دیگه تورستوران میخوره

.

به سلامتی اون آقا پسری که برای رد شدن ازخیابون جاشو به سمت ماشینا تغییر میده تا به عشقش اسیبی نرسه

——————————————

به سلامتی اونی
که دلم تنگ میشه واسش
اما وقتی وربرومه
دل اون سنگ میشه واسم
به سلامتی اون که
هر کیو دید خنده کرده
تا منو جایی میبینه
زودی از اون برمیگرده
به سلامتی اونی
که واسه رفتنش گریه کردم
دوره هم نشست و گفت و
واسه اشکام خنده کردن
به سلامتیش که هرشب
چشام ابریه میباره
اما اون کنارش و
سر روی شونه هاش میزاره
♫♫♫
♫♫♫
روزات انقد تاریکن
که خودم گم کردی
باهام بد کردی اما
ازت میخوام برگردی
چه شبها با خودم گفتم
یه روزی عاشق میشه
جوابم رو تو خوب دادی
منو سوزوندی از ریشه
صدات هر دم تو گوش من می پیچه
آخه یه روز تسکین دلم بود
همه رویای من تنها تو بودی
میدونستی دلم گیر دلت بود
مگه تو عشق تو من کم گذاشتم
زدی زیر همه قول و قرارات
یکی جامو گرفته توی قلبت
نگو نگه که دروغه همه حرفات
♫♫♫
♫♫♫
به سلامتی اونی
که دلم تنگ میشه واسش
اما وقتی وربرومه
دل اون سنگ میشه واسم
به سلامتی اون که
هر کیو دید خنده کرده
تا منو جایی میبینه
زودی از اون برمیگرده
به سلامتی اونی
که واسه رفتنش گریه کردم
دوره هم نشست و گفت و
واسه اشکام خنده کردن
به سلامتیش که هرشب
چشام ابریه میباره
اما اون کنارش و
سر روی شونه هاش میزاره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 6,021